Masz pytania?

Co to jest OPP?

Czym są Subkonta?

Jaki NIP ma Fundacja?

Jeśli szukasz odpowiedzi na te i inne pytania, znajdziesz je poniżej.

Gdybyś nadal potrzebował pomocy, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Fundacja Miej Serce to organizacja pozarządowa, która powstała z myślą o tych najbardziej bezbronnych i potrzebujących naszego wsparcia – czyli dzieciach.

 

Pomagamy i wspieramy naszych podopiecznych poprzez realizację takich zadań jak np. turnusy rehabilitacyjne, niezbędne lekarstwa, sprzęt medyczny czy pomoc specjalistów.

 

Dzięki pomocy darczyńców i ludzi dobrego serca, możemy realizować nasze zadania i pomagać potrzebującym dzieciom.

Fundacja Miej Serce
ul. Jankowicka 9
44-201 Rybnik
NIP: 642-314-31-06
REGON: 241749910
KRS: 0000 368 135

Subkonto to indywidualny profil podopiecznego w Fundacji Miej Serce.
 

Numer subkonta potrzebny jest do przekazania darowizny lub 1% podatku dla konkretnego podopiecznego.
 

Pamiętaj, że subkonto to nie jest rachunek bankowy, a jedynie numer identyfikacyjny podopiecznego do rozliczeń wewnątrz fundacji.

OPP to skrót od Organizacje Pożytku Publicznego.

 

Organizacje pożytku publicznego są to organizacje pozarządowe, które uzyskały status organizacji pożytku publicznego. Taki status pozwala Fundacji między innymi na zbieranie 1% podatku.

 

Fundacja Miej Serce jest organizacją pożytku publicznego nieprzerwanie od 2012 roku.

Subkonto może być utworzone dla dziecka do 18 roku życia, posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności lub zaświadczenie lekarskie o chorobie. Subkonto zakłada rodzic lub inny opiekun prawny. Subkonto łatwo i szybko założysz poprzez formularz.

Refundacji podlegają przede wszystkim faktury, rachunki uproszczone oraz faktury uproszczone (paragon z NIP-em).

Faktury i rachunki muszą być wystawione na dane Fundacji*.

 

To jest w polu nabywcy należy wpisać: 

 

Fundacja Miej Serce,
ul. Jankowicka 9,
44-201 Rybnik,
NIP: 642-314-31-06

 

*Istnieją wyjątki. W razie pytań o konkretny dokument, prosimy o kontakt.

Środki z darowizn rozliczane są raz w miesiącu za cały poprzedni miesiąc. To znaczy, że np. darowizny przekazane w styczniu, dodawane są do subkonta do końca lutego, darowizny z lutego do końca marca itd.

Środki z 1% są dodawane do subkont zazwyczaj na przełomie października i listopada. Termin ten jest związany z terminem w jakim Urząd Skarbowy przekazuje informacje o przekazanych środkach do Fundacji.

Kwota jest widoczna zaraz po zalogowaniu się na subkonto w zielonym kółeczku.

Dokumenty należy rozliczyć w roku, w którym zostały one wystawione.